سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دستگاه جوجه کشی برای استفاده تجاری

دستگاه جوجه کشی می تواند برای تجارت هایی که در این زمینه فعالیت میکنند بسیار کارامد باشد . دستگاه دقیقا کار مرغ را برای شما میکند و شما می توانید در تعداد بالا جوجه کشی کنید . دستگاه های مختلفی برای تخم پرندگان وجود دارد که با توجه به زمینه فعالیت و نیازتان می توانید دستگاه مناسب کار خود را تهیه کنید .

دستگاه جوجه کشی با امکانات کاربردی ای که دارد می تواند یک بستر مناسب برای به دنیا امدن جوجه ها و رشد سالم ان را فراهم کند . با استفاده از این دستگاه می توانید تهویه ، دما و حرارت را به اسانی کنترل کنید و بهترین نتیجه را در پایان جوجه کشی داشته باشید . سه رکن مهم برای جوجه کشی میزان رطوب ، چرخش صحیح و درجه حرارت مناسب است . که با استفاده درست می توانید این 3 اصل را رعایت کنید .

این موارد انقدر مهم هستند که اگر به کار نبرید تخم ها به بار نمینشینند و از بین می روند . مرغ به صورت طبیعی و غریزی این شرایط را برای تخم ها ایجاد میکند . شما نیز باید به دنبال دستگاهی باشید که بتواند این فرایند را به صورت مصنوعی انجام دهد .

چرخش مناسب و درست تخم ها بسیار مهم است و در رشد جوجه ها تاثیر میگذارد . می توانید چرخش ها را خودتان به صورت دستی انجام دهید و یا سیستم را تنظیم کنید که به صورت اتوماتیک در زمان مناسب صورت پذیرد .